Član od: 06.02.2011 Srbija, Odzaci Poruka: 5 Pol: Muški
Poslato: 07.02.2011 u 18:49 | IP Prijavljen
Posto sam pocetnik u akvaristici, voleo bi da mi neko iskusniji odgovori na poneko pitanje.
Imam akvarijum od 25 - 30 litara i u njemu 5 prugastih barbusa, koji mi se jako svidjaju, 2 muljasa i jednog puza (mislim da je to jabucar, veliki zuti). Biljaka nemam.
To tako funkcionise vec tri - cetiri meseca, a sad sam pribavio akvarijum od 80 litara (60cm x 40 cm x 45cm sa zakosenim ivicama) i u njega bi posadio biljke i voleo bi ga nastanim sa barbusima i ksifoima.
Za pocetak bi hteo da znam kako se slazu ove dve vrste, i koje vrste biljaka da rasporedim u akvarijum.
Član od: 05.02.2010 Srbija, Novi Sad Poruka: 92 Pol: Nije unešeno
Poslato: 07.02.2011 u 19:28 | IP Prijavljen
Na prvom mestu pazi da ne preteras sa brojem ribica.Zatim treba da znas sto je vise tetrazona to se vise bore za mesto u grupi,a manje gledaju druge ribe.Ja sam imao 10 komada sa ksifoima i platikama,i nije bilo problema vrednih pomena.Sa druge strane oni umeju da budu bezobrazni,pa mozes da ocekujes po neki problem u vidu cupkanja repa muzjaka ksifoa.Ja bih,da sam na tvom mestu dodao jos par tetrazona i 6-7 razbora,ili ako bas hoces muzjaka i par zenki ksifoa.
Sto se bilja tice,biraj neko srednjeg i malog rasta,i da moze da funkcionise u uslovima koje mozes da priustis(hranljiva podloga,osvetljenje,CO2,prihrana).
Pozdrav
__________________ Ko se bude bavio akvaristikom 100 godina,zivece dugo!
Član od: 06.02.2011 Srbija, Odzaci Poruka: 5 Pol: Muški
Poslato: 07.02.2011 u 20:14 | IP Prijavljen
Svidja mi se predlog sa razborama. Upravo sam pogledao slike te vrste i zanimljive su, narocito Rasbora heteromorpha - Klinolisa razbora. Nadam se samo da barbusi nece praviti probleme ako dodam jos 2-3 komada, posto su ovi veci u odnosu na one koje bi mogao da kupim sada.